NAMERA POKREĆE SVE


„Naša velika slabost leži u odustajanju. Najbolji način da postignete uspeh je da uvek pokušate makar još jednom.“ T.Edison

Pre, sada već više od pet godina, kada sam nakon dugog perioda hronične anksioznosti, straha i brige rešila da uzmem stvar u svoje ruke, nisam imala predstavu odakle bih počela, ni šta je to što treba da uradim da bi mi bilo bolje. U početku sam dosta čitala o svemu ovome, ne bi li na neki način došla do rešenja. Prvo su to bili sajtovi i knjige koje govore o ovakvim i sličnim stanjima a kasnije neka druga vrsta literature koja bi mi pomogla da shvatim o čemu se ovde zapravo radi.

Jedna od knjiga koja je meni jako puno pomogla, u početku mog rada na sebi, bila je knjiga od Ekarta Tola „Nova zemlja“, koja mi je na neki način osvestila da možda sve nije baš onako kako mi se čini, već da postoji nešto veće, da je identifikacija za misli, emocije i telo ono što nas sve vreme drži u začaranom krugu, mada nisam imala predstavu kako da se distanciram od svega toga.

Ono što je ključno i što u ovom tekstu želim sa vama da podelim je moja jaka namera da dođem do rešenja i da izađem iz začaranog kruga.

Toliko sam jako želela da nađem način, da prosto ne znam ni kako bih vam to rečima opisala. Postojao je jedan deo mene koji me velikom silinom vukao u pravcu rešenja, da sve drugo u meni što je patilo, strahovalo i brinulo nije imalo kuda nego da krene u istom smeru.

Nizale su se tako knjiga za knjigom i sa svakim pročitanim naslovom ja sam dolazila do nekih odgovora, koji su me vodili dalje. Nisam ni imala predstavu da na taj način ja polako izlazim iz svega.

Vremenom, kako sam se ja sve više okretala prema rešenju u moj život su stizali ljudi, situacije i okolnosti koji su mi otvarali neka nova vrata, koji su me sve više vraćali sebi. U jednom trenutku moga života, pojavila se i jedna prekrasna osoba, koja me je sa svojim znanjem povela korak dalje, gde sam prvo dugo vremena radila metodu KVANTNE HARMONIZACIJE, koja mi je omogućila da se brže distanciram od misaonog toka i da dođem do spoznaje da su moje emocije, samo potisnuta energija koja traži način da se uzemlji, odnosno da ih ja propustim kroz telo i na taj način ih se oslobodim.

Nakon kvante metode, u moj život je ušao psiholog Slavinski i njegova METODA DUBOKOG PEATA, koja me postepeno i blago oslobađala potisnutih slojeva emocija, gde sam za relativno kratko vreme doživela veliko oslobođenje i mogućnost da osvestim koliko naša percepcija iskrivljuje pogled na stvari i kako ništa oko nas i nije baš onakvo kako se nama čini, da su stvari mnogo dublje i da život nije ono što su mi drugi govorili da jeste.

Shvatila sam da sam u potpunosti poverovala okruženju, sistemu i ljudima koji su iz najbolje namere želeli da mi prenesu neka svoja uverenja, stavove i poglede na život, ali da su me svim tim ograničili i udaljili od onoga ko sam ja zaista.

Shvatila sam da sam potpuno isprogramirano ljudsko biće, kao i većina oko nas i  da verujem u potpune laži o životu i  svetu. Tada je moja namera da dođem do sebe i istine postala još jača.

Namera  proizilazi iz našeg stanja svesnosti i ona je bukvalno vibracijsko polje koje u naš život privlači sve ono što joj je potrebno da bi bila manifestovana.

Ukoliko imamo nameru da transformišemo sebe, svoj um i svoj život, tada sve one stvari koje smo generisali na stari način, neće više biti u rezonanci sa nama. Kada postavite nameru u kom pravcu se želite kretati, energija te namere vas polako usmerava u tim pravcima.

Ono što je jako bitno je da namera bude čista, oslobođena uslovljenosti ega, koje podrazumeva da mi kao posledicu te namere ne želimo osećaj sigurnosti, prihvaćenost u društvu ili dokazivanje nečega sebi i drugima.

Ukoliko namera ide iz srca, ukoliko je ona usmerena na ostvarivanje našeg orginalnog stanja, naše autentičnosti, ukoliko njome želimo da ostvarimo sebe i svoje potencijale, vrlo brzo će u naš život kao potvrda početi stizati brojna rešenja kako da dođemo do onoga što nam je istinski potebno.

Tako da, ukoliko želite da izađete iz kruga straha, strepenje, anksioznosti, napada panike ili nekih drugih ograničavajućih i destruktivnih emocija, okolnosti i situacija, jako je važno da vašu nameru usmerite ka onome što želite da postignete, da usmerite sebe ka rešenju onoga što vas muči.

Naravno da će se na tom putu pojaviti brojni otpori, što je sasvim prirodna stvar, ukoliko smo dugo živeli po istim mentalnim obrascima, ali ukoliko je vaša namera dovoljno jaka, otpori će se vremenom smanjivati, a vi ćete sve više spoznavati istinu o sebi i svetu.

Ja vam od srca želim da istrajete, da ne odustajete, jer je to jedini način da iskusite potpunu transformaciju uma i dođete do ostvarenja onoga što je istinski vaše.


Napisala Ana Milićević, procesor Peat sistema  

Коментари

Популарни постови са овог блога

KVANTNA HARMONIZACIJA

ŠTA SU TO MORFIČKA POLJA?

ANKSIOZNOST I PEAT IZ MOG UGLA